Runt matbord

Jag har en bild i huvudet om ett runt matbord i vårat fritidshus på landet. Det skulle vara perfekt. På landet skall man umgås och visst umgås man lite bättre runt just ett runt matbord.?
Jag tänker mig att vi skall sitta där runt bordet, jag och Robert ...vänner, syskon, föräldrar...och spela spel och bara mysa runt vårat runda bord.



Ja det måste bli ett runt bord. Jag tänker mig vidare att jag kommer hitta det runda perfekta bordet på en loppis eller second hand butik. På det sättet hoppas jag förstås att jag skall hitta alla våra möbler till vårat fritidshus, det känns som den rätta lansdstället känslan då, samt att det passar in stilmässigt i vårat lilla dala-hus. Vi får väl se hur det går. ;)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Älskar runda matbord och man kan hitta riktigt fina på loppisar
:D


Kram

2008-05-21 @ 21:24:14
URL: http://englalik.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0